5-Sfaturi-pentru-a-crea-Oferte.jpg

5 Sfaturi pentru a crea Oferte Irezistibile

Postat de: Andreea Moisa

10 Nov 2014

Sa ai un numar mare de vizitatori pe site, nu este suficient. Peste 95% din acestia nu sunt inca pregatiti sa faca o achizitie, aflandu-se intr-o etapa de cercetare sau evaluare a diferitelor optiuni. Ofertele au rolul de a converti vizitatorul in lead si de a-l avansa in procesul de achizitie.

De ce functioneaza ofertele? Deoarece declanseaza o reactie psihologica prin care oferta devine mai valoroasa. Oamenii au nevoie sa perceapa ca valoarea ofertei tale este mai mare decat ceea ceri in schimb. Cu cat perceptia asupra valorii este mai mare, cu atat mai irezistibila este oferta. Deci, cum creezi o oferta irezistibila?

Content Marketing Beans United

Iata 5 sfaturi pentru a crea o oferta atragatoare :

1. Foloseste elementul necesitatii.

Daca analizezi principiu cererii si ofertei, vei observa ca atunci cand oferta este limitata, cererea creste. Necesitatea are o influenta psihologica asupra noastra, facandu-ne sa ne dorim ceva si mai mult, daca acel ceva este in cantitate limitata.

Promoveaza oferte limitate in timp, cantitativ sau ambele. Oferte limitate in timp sunt printre cele mai populare oferte din categoria necesitatii. Cu toate astea unele studii au aratat ca ofertele limitate cantitativ au avut mai mare succes decat cele limitate in timp. De ce? Deoarece este greu de preconizat cand o oferta limitata in cantitate va deveni brusc indisponibila, in timp ce, pentru oferta limitata in timp stii exact data pana la care va fi valabila.

Pe de alta parte, poti folosi oferte limitate atat cantitativ cat si in timp. Un exemplu de astfel de oferte sunt cele de pe site-ul Groupon, care sunt disponibile o anumita perioada de timp si au un numar limitat de beneficiari. Astfel de oferte imbina tactica necesitatii cu oferirea discount-ului, care este un alt factor de valoare, in special pentru comertul on-line.

Alege tipul de oferta care se potriveste mai bine pentru business-ul tau.

2. Foloseste efectul Bandwagon

Exista o tendinta naturala a oamenilor de a se copia unul pe celalalt, chiar si fara sa realizeze asta. O buna metoda de a creste valoarea unei oferte este de a arata ca alti oameni o folosesc.

Atunci cand e posibil, mentioneaza numarul oamenilor care au cumparat sau au descarcat oferta, sau numarul celor care s-au inscris sau au donat pe site-ul tau.

3. Foloseste un titlu cu impact

Brian Halligan, CEO-ul si co-fondatorul HubSpot, spunea ca « poti avea o oferta grozava cu un titlu prost, pe care nimeni nu o va descarca. Dar daca ai un titlu grozav, dintr-o data, toti vor fi interesati de oferta ta »

Cei de la Hubspot au facut un experiment. Au schimbat titlul unui ebook si au facut un A/B testing, pentru a vedea care are mai mare succes. Au luat titlul original "Manualul productivitatii pentru oamenii de marketing ocupati" si l-au schimbat cu  "7 Aplicatii care vor schimba modul in care faci marketing". Versiunea revizuita a generat cu 776% mai multe lead-uri decat varianta originala.

Daca oferta ta contine un whitepaper, un ebook sau o prezentare, incearca sa atragi atentia cu un titlu uimitor.

4. Evita limbajul corporatist

Limbajul corporatist contine un jargon mult prea folosit de-a lungul timpului si care si-a pierdut sensul. Aceste cuvinte nu vor reusi decat sa duca la pierderea interesului prospectilor tai.

Evita sa folosesti in descriere cuvinte ca : urmatoarea generatie, inovator, scalabil, robust, flexibil, etc…

5. Foloseste formatele potrivite de oferta

Exista formate diferite de oferte si nu toate au acelasi impact. Unele formate au rezultate mai bune pentru convertirea lead-urilor decat altele.

Iata cateva exemple :

  • Ebook-uri sau Ghiduri
  • Template-uri sau Prezentari
  • Whitepaper-uri
  • Kit-uri
  • articole de blog

Dar cum stii ce are mai mare succes, de exemplu, un whitepaper sau un ebook?

Este important sa testezi diverse tipuri de oferte cu audienta ta, pentru a determina care sunt cele mai potrivite pentru tine. Chiar daca ebook-urile au mai mare succes pentru un anumit client, poti observa ca pentru tine functioneaza mai bine rapoartele, videoclipurile, sau alte formate.

Aceste 5 sfaturi fac parte dintr-o serie de 30 de idei pentru generarea de lead-uri.

Daca vrei sa afli mai mult, descarca gratuit ghidul de mai jos:

Ghid_30-sfaturi-pentru-un-landing-page-performant

 

 

 

Descarcă studiul