10 exemple de landing page de nota 10

10 Exemple de Landing Page-uri de nota 10

Publicat de: Andreea Moisa

25 Aug 2015

Fie ca doresti sa cresti numarul de lead-uri prin promovarea unei oferte de continut sau sa strangi participanti la un viitor eveniment, pentru a atinge obiectivele dorite este recomandat sa creezi o pagina distincta unde sa fie prezentata oferta impreuna cu un formular si un call-to-action relevant pentru a spori conversia.

Te poti raporta la un landing page ca la un reprezentant de vanzari online al companiei  tale disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, responsabil de promovarea ofertelor si de colectarea informatiilor despre potentialii clienti.

Mai jos ti-am pregatit 10 modele de landing page-uri bine optimizate care sper sa te inspire in crearea propriilor tale pagini de oferta.

Primele 5 modele sunt preluate de la firme internationale, iar urmatoarele 5 apartin clientilor nostri.

*Am pastrat in acest articol si cele 10 landing page-uri originale, din 2015, pentru a putea face o comparatie mai usoara si pentru a vedea cum s-au schimbat lucrurile in ultimii ani.

1. Shopify

shopify landing page 2023

Landing page-ul Shopify pentru free trial adoptă o abordare simplă, dar convingătoare. Pagina nu este prea încărcată cu text, dar reușește totuși să convingă utilizatorii prin notarea câtorva puncte cheie despre aplicație. Vizitatorii pleacă știind că Shopify este o platformă all-in-one, ușor de utilizat și de încredere.

2. Muzzle

muzzle landing page 2023

Muzzle, o aplicație pentru Mac care elimină notificările de pe ecran, abordează mentalitatea "show don't tell". Acest landing page comunică în mod clar și direct valoarea brandului, oferind o experiență vizuală coerentă: până și textul de pe pagină este gri închis, reflectând funcția produsului.

3. Wise

wise landing page 2023

Wise permite utilizatorilor să trimită sau să primească bani în diferite valute și țări, lucru evidențiat încă de la început: ”160 countries. 40 currencies”.

Cu ajutorul calculatorului integrat pe landing page, utilizatorii pot vedea exact cum se fac calculele de transfer și se reiterează faptul că este mai puțin costisitor decât transferul de bani prin intermediul unei bănci tradiționale.

4. Wag!

wag landing page 2023

Wag! este un serviciu care pune în legătură proprietarii de câini cu persoane care îi plimbă și îi îngrijesc. Această pagină de destinație trece direct la subiect, cu un font mare care încurajează potențialii clienți să se înscrie și plasează formularul de înscriere în mod proeminent în jumătatea dreaptă a paginii.

Prin adăugarea unui cod QR pe formular, utilizatorii pot să descarce rapid aplicația și să se înscrie.

5. Landbot

landbot landing page 2023

Landbot, un serviciu care creează pagini de destinație bazate pe chatbot, vine în întâmpinarea utilizatorilor cu propriul produs. De îndată ce au accesat pagina, vizitatorii încep o discuție cu un bot prietenos - complet cu emoji și GIF-uri - care îi încurajează să furnizeze informații într-un format conversațional, spre deosebire de un formular tradițional.

6. Stellaris Residencias

stellaris residencias landing page 2023

Pentru Stellaris Residencias, unul dintre clienții noștri, am realizat un landing page cu un quiz încorporat, prin care, pe baza răspunsurilor oferite, vizitatorii pot descoperi ce tip de locuință li se potrivește.

Landing page-ul este scurt și la obiect, invitând utilizatorii să completeze un chestionar, urmând ca mai apoi, aceștia să primească răspunsurile și un ghid bonus.

7. ELIAN

ELIAN landing page 2023

Partenerii noștri de la ELIAN și-au dorit să informeze publicul cu privire la schema de minimis în contextul digitalizării IMM, așa că am venit în ajutorul lor cu un landing page prin care să promovăm un webinar.

Pagina de destinație oferă informații despre speakeri, despre topicurile discutate și despre importanța participării, iar formularul de înscriere este afișat în partea de sus a paginii pentru acces instant.

8. Dalog

dalog landing page 2023

Pentru Dalog, unul dintre clienții noștri internaționali, am realizat un landing page prin care scoatem în evidență valoarea unui produs: DAWi. 

Acest landing page este complex, deoarece am dorit să prezentăm avantajele folosirii produsului, iar din acest motiv ne-am axat pe un overview al soluției, industriile în care poate fi folosit, cum funcționează, endorsement și studii de caz.

9. RE/MAX România

remax landing page 2023

Acest landing page a fost realizat pentru clientul nostru RE/MAX România, cu scopul de a promova un raport trimestrial care conține tendințe pe piața rezidențială europeană.

Pagina de destinația oferă un scurt overview încă de la început, alături de coperta raportului și un CTA clar. Sub aceste informații am prezentat valoarea raportului, alături de un formular de descărcare.

10. Beans United

beans united landing page 2023

Și pentru că nu putea lipsi o pagină de destinație creată pentru noi, am realizat acest landing page pentru studiul de piață: Trenduri în B2B Lead Generation.

Introducerea este scurtă și la obiect, cu un CTA bine definit, iar mai jos utilizatorii pot găsi informații importante și relevante despre studiu, urmând ca la final să poată răspunde la întrebări direct din pagină.


Iată cele 10 landing page-uri de nota 10 din articolul original din 2015

Mai jos ti-am pregatit 10 modele de landing page-uri bine optimizate care sper sa te inspire in crearea propriilor tale pagini de oferta.

Primele 5 modele sunt preluate de la firme internationale, iar urmatoarele 5 apartin clientilor nostri.

1. InboundEmotion

O agentie partener HubSpot din Spania a implementat un landing page foarte friendly si smart. Mana care apare in design-ul copertii de ebook se regaseste si in design-ul paginii de oferta si are rolul de a directiona utilizatorul sa completeze formularul si sa distribuie materialul pe retelele sociale.

inbound-emotion-1

 

2. Op Ed Marketing

Agentia Op Ed Marketing a realizat un landing page foarte simplu si de efect. Imaginea vorbeste de la sine, se folosesc bullet point-uri in descrierea succinta a ofertei si un formular simplu. Parca te-ar tenta sa afli mai multe informatii de la o companie cu un asa landing page, nu?

flat-web-design-landing-page-OP-ED-Marketing

 

3. Square

Pe cat de simplist pare acest landing page pe atat de eficient este. Daca doresti sa implementezi un astfel de design, alege o poza profesionala cu produsul tau, plaseaz-o pe fundal si amplaseaza formularul impreuna cu cele mai relevante beneficii. Important este sa pastrezi design-ul simplu si sa ai toate elementele care compun un landing page bine optimizat.

Landing-Page-Square

 

4. Sales Force

Poza si mesajul acestei pagini descriu foarte bine produsul. SalesForce foloseste o descriere scurta la final si un formular bine pus in evidenta pentru a colecta toate datele relevante despre vizitatorii interesati de un demo.

salesforce-landing-page

5. HubSpot

Nu puteau lipsi din aceste exemple si partenerii nostri de la HubSpot.

Prin maniera lor specifica, au creat si de aceasta data un landing page simplist, utilizand imaginea ofertei de continut si bifand toate bunele practici care asigura o rata de conversie ridicata.

landing-page-HubSpot

 

6. IDEA Bank

Clientii nostri de la IDEA Bank nu se dezic si au adoptat acelasi stil fresh atat pe site cat si in design-ul landing page-ului.

Avantajele descrise au impact vizual puternic. Au optat pentru un formular care contine doar campurile necesare, ceea ce a dus la o crestere foarte buna a ratei de conversie.

Idea Bank - landing page

 

7. Sigla si Lozinca

Divizia de branding a companiei Brandtailors, specializata in servicii de branding destinate Start-up-urilor si IMM-urilor, a optat pentru un landing page foarte bine optimizat. Oferta este promovata printr-o descriere succinta in care se promoveaza beneficiile ofertei, in mijlocul paginii apare imaginea reprezentativa a ebook-ului, iar in partea dreapta se afla un formular inteligent, care imparte lead-urile in cele 4 profile de Buyer Personas, in functie de raspunsurile oferite la intrebarea "Despre mine".

Datorita faptului ca s-au respectat toate sfaturile pentru crearea unui landing page performant, aceasta pagina a obtinut o rata de conversie de 27.4%

Sigla si Lozinca- Landing Page


8. SEOmonitor

Clientii nostri de la SEOmonitor au ales un model simplu de landing page dar potrivit cu identitatea de brand. Aceasta pagina promoveaza oferta de Trial al produsului iar in descriere se regasesc toate detaliile si beneficiile produsului.  Elementele esentiale sunt acentuate cu ajutorul bullet point-urilor si frazelor bolduite in jurul unei imagini reprezentative pentru oferta.

SEOmonitor- Landing Page

 

9. Synergizer

Iata si un exemplu de landing page pentru o diagnoza gratuita. Pentru clientul Synergizer am optat pentru un titlu care sa descrie clar si concis oferta, in subtitlu am ales un citat cunoscut iar in textul de descriere am promovat beneficiile ofertei. Am folosit un formular mult mai simplu, deoarece aceasta pagina era vizualizata doar de contactele existente.

Screen Shot 2015-08-21 at 17.01.59

 

10. Beans United

Chiar daca punem mereu campaniile clientilor nostri pe primul loc, cand vine vorba de landing page citatul “Nici cizmar cu ghete bune, nici croitor cu haine noi” nu se aplica si in cazul nostru, ci dimpotriva, dorim sa fim un exemplu de urmat. In imaginea de mai jos gasesti aplicate toate sfaturile pe care trebuie sa le urmezi pentru a avea un landing page de nota 10.

Si pentru ca tot suntem la capitolul cifre, acest landing page a obtinut pana acum o rata de conversie de 40.3%.

Tu ce rata de conversie obtii in general?

Beans United- Landing Page

 

Dacă ai nevoie de ajutor în crearea unui landing page, vrei să crești rata de conversie și vrei să obții mai multe lead-uri calificate, nu ezita să ne contactezi. Accesează link-urile de mai jos și vezi cum te putem ajuta:

👉 Program Inbound Marketing
👉 Servicii HubSpot
👉 HubSpot Corporate Trainings

Descarcă studiul